Mammaste Tervisespordikeskuse disc-golfi rada

Orajõe tee 11a, Orajõe küla, Põlva vald, Põlva maakond

Vaata kaardil

Mammastes on disc-golfi mängimiseks ideaalne maastik: palju tõuse ja langusi. Mammaste Tervisespordikeskuse 17-ne korviga disc-golfi rada on üks Eesti mängijate lemmikuid. Rada on tähistatud viitadega ning rajakaartidega, mis näitavad raja pikkust ja suunda.

Mänguvahendeid (discgolfi kettad) on võimalik laenutada Mammaste Tervisespordikeskuse kella 13:00-st kuni 19:00-ni administraatori käest hinnakirja alusel. 3-ne ketta komplekt maksab 5 €. Raja kasutamine on tasuta. Esimene rada algab lõkkeplatsi juurest.

Disc-golf on mõnus ajaviide aktiivselt vabas looduses puhkamiseks kõigile!

Ajad ja hinnad
01.04–31.10

Avatud 01.04 - 31.10 igapäevaselt: 07:00 - 22:00

Omadused
Ligipääsujuhend

Tartu poolt tulles sõida Põlva ringini ja sealt keera vasakule. Mäest alla sõites jõuad orgu, Põlva järve lõppu. Keera vasakule. Sõida mustkattega teel otse edasi. Umbes kilomeetri pärast näed meile, teelt vasakule osundavat teeviita- Mammaste Tervisespordikeskus.

Ligipääs
Vaata kaardil
Tutvu ka teiste pakkumistega
Lähipiirkonnas
Pane proovile oma teadmised Eesti kultuurist ja võida ööbimisega reis! Pane proovile oma teadmised Eesti kultuurist ja võida ööbimisega reis!