Loominguline väljakutse fotograafidele

18. aprill 2017

Kutsume professionaalseid fotograafe kandideerima projekti, mis seisneb vastastikuses kasus maine valdkonnas. Fotograaf saab maikuus kolmeks päevaks enda käsutusse Visit Estonia Instagrami kanali ning töö tulemusena valminud fotosid kasutatakse edaspidi sellises väärikas valdkonnas nagu Eesti turundamine.

See pole Visit Estonia digiturunduse professionaalil Shardee Rebasel esimene kord rakendada rahvusvahelises sotsiaalmeediaturunduses hästi tuntud võtet, nn takeover'it, kvaliteetse uue sisu saamiseks riiklikus turunduses.

"Sotsiaalmeedia turundus püsib põhimõtteliselt dünaamilisusel. Dünaamika omakorda eeldab suurt mahtu ja värskust, mida ühest allikast lähtuvas sisus on raske, vaat et võimatu saavutada. Pealegi, kuna tegu on kogu riigiga, eeldab see lähtepunkt juba iseenesest vaatenurkade paljusust," kommenteeris Rebas.

Nn ülevõtmist rakendas Visit Estonia üsna kohe siis, kui kasutusele võeti väga noore sihtgrupi seas populaarne SnapChati kanal ning seal tegid oma Eesti-teemalisi reportaaže väga erinevate huvidega inimesed, et avada Eestit eri nurkade alt.

Seekordne ülevõtmine on kitsama fookusega. "Professionaalne fotograaf saab enda käsutusse suure auditooriumi ja prestiižika, kogu riigi turundust hõlmava kanali. See tähendab ka arvestamist teatavate visuaalse keele nõuetega, mille raames oma loomingulisust saab teostada," selgitas Rebas.

Esialgu on plaanis välja valida 10 fotograafi. Konkursi vastu tuntakse suurt huvi, sh nii Eestist kui ka välismaalt. Kandideerida saab aprillikuu jooksul: https://www.visitestonia.com/en/insta-takeover