Kuremaa loss ja park

Kuremaa klassitsistlik mõisahoone ehitati 1837-1843 von Oettingenide perekonna poolt. Mõisahoone projekteeris Tartu arhitekt E.J.Strauss.
Lossis asub ka muuseumituba, mis tutvustab piirkonna ja Kuremaa Põllumajanduskooli ajalugu. Praegu kasutatakse lossiruume konverentside korraldamiseks ning toimub palju põnevaid üritusi ja kontserte.
Liigirikas astmeline park laskub Kuremaa järve suunas, mis võlub puhkajaid hästikorrastatud supelranna ja puhkamisvõimalustega.
Lossist ja pargist asuvad jalutuskäigu kaugusel Kuremaa Veski, Kuremaa Supelrand, Kuremaa Ujula ja mini-SPA ja Kuremaa Terviserajad.

Kuremaa klassitsistlik mõisahoone ehitati 1837-1843 von Oettingenide perekonna poolt. Mõisahoone projekteeris Tartu arhitekt E.J.Strauss.
Lossis asub ka muuseumituba, mis tutvustab piirkonna ja Kuremaa Põllumajanduskooli ajalugu. Praegu kasutata

TripAdvisori reiting
Põhineb 3 arvustusel | Kirjuta arvustus
  • Kuremaa Castle and Park

    Kuremaa with the area is obviously a part of the manor. Or was developed to assist the manor. We enjoyed the walk through park, up to the mill, but did not go into the manor or castle.

  • Caste visit

    Something what is in changes all the time. The new entry is just opened and the room-museum for the famous Estonian cyclist Erki Pütsep will be opened in June 2018. very friendly team is looking for...

  • Элегантная усадьба

    Усадеб на востоке Эстонии много - но это или простенькие дома или развалины. Здесь же красивое, легкое и элегантное здание. Прекрасно сохранившееся или отреставрированное. Вокруг прекрасный парк...


Omadused
Uudiskiri