Kutsume suvel Eestisse lätlasi: 10. juulil algas meie ühine kampaania suuratraktsioonide liiduga, kuhu kuuluvad Proto Avastustehas, AHHAA, Kiviõli Seikluskeskus ja Lottemaa, ning 15. juulil ühine müügikampaania koostöös Visit Pärnuga.
Suuratraktsioonide liiduga koostöös tehtava kampaania sihtrühmaks on Põhja-Läti pered lastega vanuses 2-14. Tegu on digikampaaniaga, mis kestab juuli lõpuni.
Kampaania veebileht jagamiseks
Müügikampaania Visit Pärnuga reklaamib linnapuhkust - need, kes ostavad kaks ööd majutusasutuses, saavad ühe tasuta. Tegu on samuti digikampaaniaga, mis kestab 15. augustini.
Kampaania lätikeelne veebileht jagamiseks
Kampaania venekeelne veebileht jagamiseks
Lisaks on nii Soomes kui ka Lätis praegu käimas Eesti üldised imagokampaaniad. Loe lähemalt