Kasuta turunduses Eesti-viktoriine!

20. detsember 2018

Kutsume kõiki ettevõtjaid ja sihtkohti oma veebilehti ja sotsiaalmeediat elavdama kahe pildilise minikampaaniaga, millest üks on testi, teine meelelahutusliku viktoriini vormis.

Kõigepealt kutsub Visit Estonia (taas)tutvust tegema loodusturismikampaaniaga deepEST Roots! See on test, mille tegija avastab, milline mütoloogiline eestimaine tegelane on temas peidus ning kuidas selle tegelase loomusega kooskõlas põhjamaises looduses puhata. Esimest korda käivitasime looduskampaania paar aastat tagasi, toona jõudsime pea 40 miljoni inimeseni enam kui 100 riigist üle maailma. Sest kõigil napib aega keskendumiseks, mistõttu on infot vaja kiirelt. Teisalt soovime me kõik endast rohkem teada saada. Seda kõike deepEST Roots pakubki. Testi end ise ja jaga kampaaniat oma kodulehel, sotsiaalmeedias ja e-kirjades välismaistele sõpradele: https://www.visitestonia.com/en/campaigns/myth-quiz

Äsja läks käima ka Visit Estonia aastalõpu minikampaania "How much do you know about the#EstonianWay of life?" 10 küsimust pildiliste vastusevariantidega ootab Eesti-huvilisi! Auhinnaloos (reisipakett kahele Tallinnas ja Saaremaal) lõpeb 6. jaanuaril 2019. Loosime kõigi vahel, kes 10 küsimust (mitte tingimata õigesti) ära vastavad ja meile oma andmed jätavad. Kutsume kõiki sihtkohti ja ettevõtteid jagama meelelahutuslikku viktoriini neljas keeles: