Hea võimalus saada endale madalhooajal Skandinaavia külastajaid

20. oktoober 2016

EASi turismiarenduskeskus ja lennukompanii Nordica alustasid äsja Rootsis ja Norras lühikese linnapuhkuse kampaaniat, mille põhisõnumiks on "Reisi vähem, naudi rohkem". Soodsaid lennupileteid ja mitmeid häid pakkumisi vahendav kampaania on hea võimalus kõigile ürituste korraldajatele, spaadele, kohvikutele jm linnapuhkuseks sobivate teenuste pakkujatele suurendada madalhooajal oma kliendibaasi külastajatega Rootsi ja Norra turult.

"Numbrid näitavad, et mõlemad turud praegu elavnenud ja kui sinna energiat suunata, siis saame ka tulemust," kommenteeris EASi turismiarenduskeskuse kampaaniate juht Katrina Sokk. Loominguline lahendus juhib skandinaavlaste tähelepanu, mida kõike saab Eestis juba teha ajaga, mis kuluks muidu lihtsalt reisimisele. Eesti on ise lähedal ja Eestis on ka lennujaam kesklinnale tõeliselt lähedal, mis lühikese linnapuhkuse kontekstis osutub tugevaks argumendiks: rohkem maitseid (toit), rohkem naudinguid (wellness), rohkem tantsimist (ööelu). "Paaripäevase puhkuse kontekstis mujal kaotad veerandi puhkusest, Eestis võidad juurde," resümeeris Katrina Sokk.

Kampaaniaperiood ulatub 20. oktoobrist 22. novembrini, lennuperiood katab kogu madalhooaega: 11.11.-11.12.2016 / 09.01.-02.04.2017.

"Spaateema on klassikaline - kes ei tahaks talvel mõnuleda? Samuti on meil ka trendikate stokholmlaste maitsele vastavat põnevat kööki peenest gurmeest lihtsust ja ehedust väärtustava köögini, põnevad üritused ja ööelu käe-jala juures."

Kuna ostu- ja reisiperiood on pikad, kutsume spaasid, ürituste korraldajaid, kohvikupidajaid jt ettevõtjaid soodsat pinnast ära kasutama. "Reklaamige kampaaniat oma sotsiaalmeediakanalites ja kutsuge inimesi enda juurde, nii tekitame juurde neid, kelle arvates on vahva igal sügisel-talvel teha sõpradega Eestisse reis või kaks."

Norrakeelne kampaanialeht
Rootsikeelne kampaanialeht