Muude tegevuste seas on Visit Estonia töölaual hulk digiprojekte, mille eesmärgiks on aidata ettevõtjaid ja sihtkohti mitte ainult kriisiolukorras, vaid mis on pikaajalisema vaatega ajaks, kui kriisiolukord läbi saab.
Töö paremate ühendustega. Visit Estonia lööb aktiivselt kaasa projektis Mobility as a Service, mis töötab välja platvormi riigisiseste ühenduste ühildamiseks. Meie kogenud uuringute koordinaator Piret Kallas pani selle tarbeks kokku Eesti peamise sihtturu Soome uuringute andmed viisil, mida varem ei ole tehtud. Selgub, et kümnendik soomlastest peab Eesti ühistranspordivõimalusi väga kehvaks ning kui kas või pooled neist inimestest saaks liikuma Tallinnast välja, tooks üksainuski päev juurde arvestuslikult 7 miljonit eurot turismitulu. Kui lisada siia veel teiste turgude külastajad, on ilmne, kui olulised on ühendused turismi arendamisel. Projekti eesmärgiks on liita ühtsesse süsteemi erinevate transpordiettevõtete võimalused kuni kõige pisemateni välja loogilise külastajateekonna ülesehitamiseks, prototüübi testimine on plaanis suvel. Lähem info võtmekliendisuhete juhilt Kristiina Kästikult.
Veebiseminarid, e-õpe ja kalender. Valmistume nõustama turismiettevõtjaid toetuste teemadel veebiseminari vormis, ka vene keeles. Oleme uuendamas e-akadeemia keskkonda uute materjalidega. Samuti oleme ühenduses välismaiste reisikorraldajatega, näiteks valmistame ette juunikuist suurüritust, mille raames plaanime Eesti kohta inspireerivat sisu jagada tervelt 800 Jaapani reisikorraldajale ja reisibüroo agendile. Plaanis on digitaalsete portfooliote koostamine ettevõtetele, et aidata neil olla kohal B2B üritustel, kuhu nad ise minna ei saa või ei jõua. Samuti töötame Visit Estonia ja sihtkohtade ühise kalendrivaate tehnilise lahenduse kallal, et sektor saaks vältida ürituste kavandamises kattuvust nii sisulises kui ka ajalises plaanis ning nii raha ja aega kokku hoida. Kavas on abistada ka e-konverentside virtuaalsete posttuuride korraldamist.
Üleilmsest mõtterajust teenuseni. Esitasime 9.-12. aprillil toimunud üleilmsele häkatonile oma idee, mille sisuks oli hõlbustada turismiettevõtjatel pakkuda oma teenust virtuaalselt. Selle käigus leidsime eestlaste arendustiimi eeter.tv, kellega liigume lahenduse suunas, mis hõlmab ka nuppu, mille kaudu inimesed saavad ettevõtjaid toetada. Vaata esitlust, anname arengutest jooksvalt teada. Lähem info meie arendusprojektide juhilt Esta Rahnolt.