Bastionikäigud Tallinna vanalinnas

Bastionikäigud Tallinna vanalinnas

Komandandi tee 2, Kesklinna linnaosa, Tallinn

TELLI Vaata kaardil

Bastionikäigud on osa Kiek in de Köki kindlustustemuuseumist. 

Tallinna muldkindlustuste salapärased käigud ehitati koos bastionidega 17.–18. sajandil, varjamaks vaenlase eest sõdurite, laskemoona ja varustuse ümberpaigutamist.  Pärast sõjaliste objektide nimekirjast välja arvamist 1857 rajati Ingeri ja Rootsi bastionile park.

Bastionikäikudes asub ka Ingeri bastionisse rajatud Raidkivimuuseum, mis esitleb Tallinna Linnamuuseumi raidkivikogu.

Bastionikäikudes saab üksikkülastaja kasutada audiogiidi, lisaks pakume giidituure.  Lae audiogiid oma nutitelefoni juba kodus 
http://augmentedtours.eu/et

Ajad ja hinnad

Teisipäev–pühapäev: 10:00 - 18:00
Esmaspäev suletud

01.10–30.04

Teisipäev–kolmapäev, reede–pühapäev: 11:00 - 18:00
Neljapäev 11:00 - 20:00
Esmaspäev suletud

  • Täiskasvanu:

    alates

    8 €
  • Perepilet:

    alates

    16 €
  • Pensionär:

    alates

    5 €
  • Tudeng:

    alates

    5 €
  • Õpilane:

    alates

    5 €
  • Grupi hind:

    alates

    6 €
  • NÄITA KÕIKI HINDU
  • Täpne hind selgub teenuseosutajaga konsulteerimisel.

    TELLI
  • Täiskasvanu:

    alates

    8 €
  • Perepilet:

    alates

    16 €
  • Pensionär:

    alates

    5 €
  • Tudeng:

    alates

    5 €
  • Õpilane:

    alates

    5 €
  • Grupi hind:

    alates

    6 €
  • NÄITA KÕIKI HINDU
  • Täpne hind selgub teenuseosutajaga konsulteerimisel.

    TELLI
Omadused
  • WIFI

Ligipääsujuhend

Kiek in de Köki kindlustustemuuseumisse pääseb suurtükitorni Kiek in de Kök kaudu või Taani Kuninga aiast Neitsitorni kaudu.

Ligipääs
  • Viidastatud või tähistatud
  • Juurdepääsutee kõvakattega
  • Ekskursioonibussiga
  • Ühistranspordiga
  • Sõiduautoga
Lähedal asuvad peatused
Buss: Vabaduse väljak
Rong: Balti jaam
Tramm: Vabaduse väljak
Troll: Vabaduse väljak
Koordinaadid
Vaata kaardil
Hinnangud
laczkozsu

laczkozsu

Cannon tower in the Old Town

It’s an important part of the Town Wall. It was built in 1475, its height 38 metres, the walls are 4 metres thick. This funny name means that the defenders of the tower could peek into the kitchens...

Kimono-fan

Kimono-fan

Interesting visit to the underground tunnels

We climbed a long stretch of steps to the underground tunnels to learn about the history of Tallinn. There was a lot to see and a good audio guide with ample information. Some parts were a bit scary...

William S

William S

Terrific museum and passages--Great for Kids

We had a wonderful time viewing the Kiek in de Kok (not what you think) exhibits that display the history of Tallinn dating back to 1200s or so, providing a great history lesson of this region and...

Tutvu ka teiste pakkumistega
Lähipiirkonnas
Vaata kaardil