Aitame atraktsioonidel külastajaid uurida

15. detsember 2016

Turismiarenduskeskuse ja piirkondade koostöös on valminud küsimustik, mida atraktsioonid muuseumist teemapargini saavad kasutada oma külastajate kohta teabe kogumiseks, et teha selle põhjal häid äri- ja turundusotsuseid.

Valmis küsimustik säästab aega ja mõttetööd, ning ühtlasi võimaldab koguda võrreldavat materjali. Võrreldavus hõlbustab atraktsioonide endi suhtlust ning võimaldab ka piirkondlikel katusorganisatsioonidel koguda ühtses vormis teavet.

Küsimustik on tehtud võimalikult lühike, et külastajal oleks seda lihtne täita. Kirja on pandud kõige olulisemad punktid, mis sobivad universaalselt kõigile atraktsioonidele.

Küsimustik on leitav juhendite rubriigis. Seda võib igaüks alla laadida ja vabalt kasutada. Soovi korral võib selle põhjal teha ka elektroonilise küsimustiku (nt Google Drive’is vormi). Eestikeelsele versioonile lisame peagi ka inglise-, vene- ja soomekeelse.

Küsimustik sisaldab kolme andmekogumisvormi:
1 – külastajate arvu kokkuvõte. Seda arvestust peab atraktsioon pidevalt ise;
2 – külastaja profiili küsimustik, mida täidab külastaja;
3 – külastaja huvi ja rahulolu küsimustik, mida täidab külastaja.

Soovime head kasutamist ja teistelegi huvilistele jagamist!