Äriturismi otsekontaktid Pariisist

15. märts 2017

Vastlapäeval, 28. veebruaril toimus üks äriturismi aasta tippsündmusi, workshop Pariisis. Eesti ettevõtjad said sõlmida otsekontakte Prantsuse reisikorraldajatega, kes tunnevad huvi Eesti kui reisisihtkoha vastu.

Konverentsiturism ja selle raames pakutavad motivatsioonireisid on kasvav turismiharu puhkusereiside kõrval. Visit Estonia tiim koos Eesti Konverentsibürooga töötab selle nimel, et seda segmenti ka Eesti külastajate hulgas kasvatada. Üks konverents toob kohapeale teadmisi ja elamusi ammutama ning seeläbi Eestile tulu teenima mitusada kuni mitu tuhat delegaati. Eesti hoiab praegu 45. kohta maailma konverentsisihtkohtade edetabelis ja on sellega Baltimaade liider, kuid meie mainet ja tuntust konverentsi- ja innustusreiside sihtkohana saab kahtlemata veelgi edendada.

Pilt annab edasi vaid osa elavast uudishimust, mida prantslased Eesti esitlusel välja näitasid.

Visit Estonia tiimi algatusel ja korraldusel oli tolleks õhtuks workshopile kogunenud 57 mõjukat reisikorraldusfirmat, kes tegutsevad Pariisis. Neid esindasid otsustajad, alates müügijuhtidest direktoriteni. Eesti poolt olid kontakte sõlmimas Eesti Konverentsibüroo, Estravel, Baltic Tours, Radisson Blu Hotel Olümpia, Swissotel Tallinn, TallinnHotels, Reisiekspert, DMC Eesti, Tallinna Konverentsibüroo, Nordic Hotel Forum ja airBalticu esindus.

Olulise osa sündmusest moodustasid Eesti maitsed, mille tõid Pariisi kohale ja kujundasid ahvatlevaks Vihula mõis ja Eesti Peakokkade Ühendus. "Oma köögi patriootidest prantslaste kohta peab nimetama, et kopraliha võlus nad vägagi ära ja tekitas palju elevust," iseloomustas õhtut Visit Estonia äriturunduse ekspert Liisa Eller. "Tänusõnad tuleb lausuda Eesti Suursaatkonnale Pariisis, kes aitas kõik plaanitu kokku siduda ja vaatamata tekkinud ootamatustele toimima panna," lisas ta.

Nüüd on siis ettevõtjatel suur tööpõld ees ning loodetavasti õnnestub saada peagi tellimusi ja ka pikaajalisi koostööpartnereid.