RMK Valgesoo õpperada

Kiidjärve metskond nr 22, Kiidjärve küla, Põlva vald, Põlva maakond

Vaata kaardil

Õpperada sobib hästi soode arengu ja taimestikuga tutvumiseks ning männikultuuride vaatluseks. Ringikujuline 1,8 km pikkune õpperada keerleb ümber Valgesoo raba. Rajal on vaadeldavad rabataimestik, "Parunimännik" ning laanekuklaste rikas metsaserv. Ratastooli ja lapsevankriga võimalik liikuda kogu raja ulatuses. Matkaraja alguses on vaatetorn ja lõkkekoht.

Valgesoo raba esindab ühte Lõuna-Eesti 21-st avastamist väärt paigast, mis on tähistatud National Geographicu kollase aknaga ning mida soovitatakse loodushuvilistel külastada.

Ajad ja hinnad

Avatud aastaringselt

Ööpäevaringselt

Omadused

• Telkimisplats

• Ligipääs ratastooliga

Ligipääsujuhend

Sõita Tartust Põlva suunas, Põlva-Reola maanteelt (tee nr 61) keerata 10 km enne Põlvat Koorvere ristist vasakule Kiidjärve suunas. Sõita Akste-Häätaru teed mööda (tee nr 18138) 7 km ja seejärel keerata Valgesoo viida juurest paremale metsateele. Sõita 150 m, kuni jõuate vaatetorni parklasse, õpperada algab infotahvli juurest.