Instagram, 800 miljoni kasutajaskonnaga sotsiaalvõrgustik pakub järjest rohkem huvi ka ettevõtetele. Olla seal, kus on kliendid - see on turunduse üks alustaladest.
Kuid kas kliendid on ikka Instagramis? Ja kas sinu ettevõte peaks tegema Instagrami konto? Millist reaalset kasu võiks Instagram sinu ettevõttele pakkuda? Mida ja kuidas Instagramis peaks täpselt tegema? Nendele ja paljudele muudele küsimustele leiadki vastuse koolitusel.
Päevakava
09.30-11.00 Sissejuhatus: Mis on Instagram?
Inspiratsiooni Eesti parimatelt: 8 Eesti Instagramis eduka ettevõtte intervjuud, nende tegevuste analüüs ja soovitused ettevõtetele (BredenKids, Boostyourself, Swedbank, Sportland, Tallink, Premia, New Vintage by Kriss, Kuma Design)
11.00-11.15 Kohvipaus
11.15- 12.45 Sisu, mis töötab Instagramis. Kuidas luua konto, mis eristub?
12.45- 13.45 Lõuna
13.45- 15.15 Funktsionaalsused (Bio ja Profiil, Märksõnad, IG Stories, Jälgi, Avasta, kasulikud rakendused, mõõtmine ja analüüs, planeerimine jne). A. Tomingu (@a.toming) edulugu Instagramis. Kuidas teha pilti, mis räägib lugu?
15.15-15.30 Kohvipaus
15.30-16.30 Osalejate kontode analüüs. Praktiline workshop
Palume kõigil osalejatel kaasa võtta nutitelefon, alla laadida Instagrami rakendus ning teha ennast, atraktsiooni, sündmust või konverentsi kasutajaks.
Koolitajaks on Olesja Saue agentuurist GOAL.
Osalema on oodatud sündmused, konverentsid ja atraktsioonid, kes turundavad välisturgudel. Palume huvilistel end kirja panna 1. maiks siin. Kuna kohti on piiratud arv, toimub registreerumine koolitusele kutse alusel.
Koolitus toimub 8. mail 9.30 kuni 16.30 Tallinnas hotellis Centennial. Koolitus ja kohvipausid on tasuta, lõuna iga osaleja omal kulul. Hotelli all on hea lõunarestoran.
Parkimine konverentsiklientidele on 10 eurot (terve päev). Parkida saab hotelli taga olevatel parkimiskohtadel või Lõkke tänava poolsel küljel.