Vaskna järve lõkkekoht

RÄGO, Trolla küla, Rõuge vald, Võru maakond

Vaata kaardil

Vaskna järv asub kõrgusel 244 m üle merepinna - selle järgi võib teda ka "mägijärveks" kutsuda Järve legend räägib rootslaste Põhjasõja aegsest kullast, mis Vasknasaarde on maha maetud ja märgiga kivi pidi õige koha kätte näitama.

Järve ääres asub  lõkkekoht, kust avaneb imeline vaade siinsele kuppelmaastikule, telkimisplats ja supluskoht. Telkimisplats mahutab kuni 10 nelja kohalist telki. Plats on varustatud pinkide, laua, puude varjualuse, riietuskabiini ja grillrestiga.

Ajad ja hinnad

Avatud aastaringselt

Ööpäevaringselt

Omadused

• Telkimisplats

Ligipääsujuhend

Sõita Võrust Luhamaa suunas ja keerata kohe pärast raudtee ülesõitu vasakule. Mööduda tuleb Alexela tanklast ja umbes 500 m pärast keerata paremale (suunaviidad „Haanja 12 km“, „Suur-Munamägi 12 km“). Sõita otse kuni Haanja asula sildini. Seejärel sõita otse , kuni jõuate Haanja bussipeatuseni. Peale Haanja bussipeatust näitab suunaviit "Trolla 2 km", sealt keerata vasakule ja sõita ca 2 km kuni on näha tee ääres paremat kätt järv. Peale järve keerata kohe paremale ja ongi näha parkimistasku ja suunaviit nimetusega "Vaskna järve lõkkekoht".