Allika matkarada Vormsil

Suuremõisa küla, Vormsi vald, Lääne maakond

Vaata kaardil

2 km pikkune rada asub suhteliselt niiskel ja liigniiskel alal Vormsi maastikukaitsealal. Matkaraja suurimad vaatamisväärsused on Suurallikas ja Raviallikas ning kindlasti naudi vaadet Prästviigi järvele. Rada on varustatud suunaviitade ja infotahvliga. Osaliselt on pinnasetee, liigniisketel aladel laudtee ja purded. Märjal ajal on matkarada mudane ja raskesti läbitav.

Sobivateks jalanõudeks on kummikud. Rajal on ka vaateplatvorm 2,5-meetri kõrguse puitkonstruktsiooniga.

Ajad ja hinnad

Avatud aastaringselt

Ööpäevaringselt

Omadused

Ligipääsujuhend

Matkarajale minekuks on kaks võimalust. Esimese võimaluse kohaselt liikuda Sviby sadamast Hullosse, kus pärast külast läbiminekut jõuate teelahkmele, kust pöörata vasakule Vormsi kiriku suunas. Mööduda kirikust ja keerata 0,5 km pärast vasakule (suunaviit „Suurallikas 1,2“). Kruusatee viib matkaraja tähistatud alguspunkti. Teise võimaluse kohaselt liikuda Sviby sadamast Hullo teeristi, sealt otse edasi Suuremõisa suunas. Pärast Suuremõisa küla keerata paremale viivale kruusateele (suunaviit „Suurallikas 1,6“), kust mööda kruusateed edasi liikudes jõuate matkaraja tähistatud alguspunkti.