Rattaretk Lääne-Saaremaa väiketeedel

Kopli talu-Kopli, Toomalõuka küla, Saaremaa vald, Saare maakond

TELLI Vaata kaardil

Rattaretk talu klientidele kulgeb lähiümbruse  kõrvalistel teedel. Sõit algab ja lõpeb talus. Kulgeb läbi lähiümbruse, vanade oma looga kodulooliste- ja looduskaunite, paikade. Tee profiil tasane, suures osas pigem langev ja põhiliselt sile, hea veeremisega, 15 % kruus.  Matka pikkus on pisut üle 20-ne kilomeetri. Soojal ajal saavad soovijad, teekonna lõpufaasis, supelda liivapõhjalises lahesopis .
Meie poolt ratas (kuni 9-le), kiiver ja kaart koos suulise juhatusega. Kokkuleppel giid-retkejuht. Arvestus tundides.
Tellimisel saun, kümblustünn, välibassein, mängu- ja grillimis-lõkkeplatsid õuel.

Ajad ja hinnad

Avatud ainult ettetellimisel

• Täiskasvanu:

alates

7 €
  • Täpne hind selgub teenuseosutajaga konsulteerimisel.

TELLI

Omadused

Ligipääsujuhend

Sõida Kuressaarest Sõrve sääre suunas läbi Nasva, Mändjala, Järve kuni Tehumardini (Kuressaarest 17km), kus pööra peale Tehumardi bussipeatust paremale, Lümanda suunas . Edasi otse piki asfalti läbi Suurna, Tiirimetsa (teel jätkub kõvakate), Metsalõuka, Lõmala, kuni ristteeni (paistma hakkas meri, Tehumardilt 9 km), kus näitab vasakule Kaugatuma, otse Lõmala sadam ja paremale Lümanda, kuhu tulebki pöörata, kohe silt Toomalõuka. Kilomeetri pärast talu nimega teeviit, pöörab paremale talu juurde viiv 300 m pikkune tee, enne olid üle karjamaa näha meie rookatused. Tere tulemast!