Kuke Turismitalu

Kuke talu, Kata küla, Kose vald, Harju maakond

TELLI Vaata kaardil

1901. aastal ehitatud Kuke Turismitalu asub Kose vallas, kuulsal Tuhala maastikukaitsealal. Oma võimalustelt on Kuke talu väga mitmekesine. Konverentsi, peo- ja tasemel toitlustamisteenusele lisaks pakutakse ka põnevaid vaba aja veetmise võimalusi.

Meie lähedal asuvad Tuhala Nõiakaev, Eesti pikim Virulase koobas, Tuhala kirik, Eesti võimsaim energiasammas, Järlepa raba ja maa-alune Tuhala jõgi. Ennekõike on see aga vaikus, looduse rikkumata ilu ja sõbralik vastuvõtt, mis meelitab Kuke talusse tagasi tulema.

Ajad ja hinnad

Avatud aastaringselt

Avatud ainult ettetellimisel

Omadused

• Telkimisplats

• WIFI

Ligipääsujuhend

Sõida mööda Tallinn-Tartu maanteed ca 33 km kuni näed silti, mis viitab mahakeeramisele paremale Oru, Tammiku ja Tuhala Nõiakaevu suunas. Jätka sõitmist Oru ja Tammiku suunas ca 5 km kuni näed vasakut kätt valget kirikut. Pööra valge kiriku eest läbimineva kruusatee peale ja sõida ca 2 km otse. Mitte keerata vahepeal vasakule hobusetalli meenutava hoone poole. Edasi ja natukene varemgi juhatavad Teid juba meie teeviidad.

Ligipääs

Hinnangud

Oliver F

Good for business events

For training sessions and events, very delicious food and helpful personnel in a secluded location. Plenty of space outside for organizing activities, but also includes open-air buildings with a...

Ingo L

Business training

We had a business sales training event there. Two days in the conference room. With all included. Food and drinks that were surprisingly good. The bedrooms are a little bit cheap. But the sauna was...

AannamTallinn

Most relaxing and enjoyable getaway!

went there for a training session, place awesome, food fantasting and sauna top class! there is river water in barrel sauna and most amazing nature around it. people are super friendly. would...