Koprarada Lahemaa Rahvuspargis

1 km pikkune Koprarada asub Oandul Lahemaa rahvuspargis. Raja läbimiseks kulub umbes pool tundi. Õpperada tutvustab Altja jõge, jõe orgu ja siinseid elukooslusi.

Sügavas jõeorus matkates näed kobraste tegevuse jälgi - kopratammisid, kaldanõlva rajatud urge ja näritud puid. Koprarada on üks tore peatuspaik peale pikka bussi-või autosõitu Lahemaal.

Omadused

Asukoht

Oandu küla, Vihula vald, Lääne-Viru maakond

Ligipääsujuhend

Tallinn-Narva mnt (tee E20) 73. km, Viitnal, keerata Võsu suunas. Edasi sõita mööda Viitna-Võsu mnt 6,5 km kuni Palmse külani, kust keerata paremale Sagadi suunas. Sõita mööda Palmse-Sagadi teed, ületada Rakvere-Haljala mnt ja jõuda Sagadi mõisa ette. Sealt pöörata vasakule (viit "Altja kaluriküla 5 km"). Edasi sõita mööda Sagadi-Altja teed 4 km, mööduda Oandu telkimisalast, Oandu looduskeskusest, Oandu loodusraja parklast ja Kõrve raja väravast, kuni jõuate parklani, mis on paremal pool tee ääres. Raja alguses on värav Kopraraja nimega.