Karula Rahvuspark ja Rahvuspargi külastuskeskus Ähijärvel

Suuremäe, Ähijärve küla, Antsla vald, Võru maakond

TELLI Vaata kaardil

Karula Rahvuspark on Eesti kõige väiksem rahvuspark, mis on loodud 1993.a. Karula maastik on järvederohke, neid on kõrgustikul 60. Karula rahvusparki jääb ka maaliline Kaika kuplistik. Kõrgeimaks tipuks on Rebasemõisa Tornimägi.
Rahvuspargi territoorium on avatud kõigile: peredele, seljakotireisijatele ja loodushuvilistele, pakkudes erinevaid võimalusi puhkamiseks ning matkamiseks.

Ähijärve ääres asuvas Külastuskeskuses saate infot Karula matkaradade, puhkevõimaluste ning vaatamisväärsuste kohta. Püsiekspositsioon tutvustab Karula-kandi ajalugu, loodust,rahvakultuuri, aga ka tänapäeva elulaadi.

Ajad ja hinnad

• Telkimisplats

• WIFI

Ligipääsujuhend

Sõida Antslast Haabsaare suunas 14 km ja jälgi suunaviitu. Jõudes ristmikuni, mis näitab paremale Lüllemäe ja vasakule Tsooru, keera vasakule ja sõida 50 m, siis pööra paremale Saru poole ja sõida edasi kuni viit suunab paremale Karula rahvuspargi keskusesse.