Juminda neem ja telkimisala

KORDONI, Juminda küla, Kuusalu vald, Harju maakond

Vaata kaardil

Põhjarannikul Kolga ja Hara lahe vahel asuva Juminda poolsaare tipp ehk Juminda neem on huvitav selle poolest, et neeme nina läheb edasi merevee alla, jätkudes ketina suurtest kividest, mis suurema laine puhul suisa liiguvad. Tipust otse väga järsku sügavaks ei lähe. Autoga on võimalik pääseda peaaegu mere äärde välja.

Täna näed sa neeme tippu rajatud mälestusmärki II Maailmasõjas, Juminda lahingus, hukkunud laevadele ja inimestele. Mälestusmärk koosneb tühjadest miinidest.

Huvitav teada: Läheduses asub lõkkekohtadega Juminda telkimisala ja Juminda tuletorn.

Ajad ja hinnad

Avatud aastaringselt

Ööpäevaringselt

Omadused

• Telkimisplats

Ligipääsujuhend

Juminda külla jõudes mine paremale suunduvat külatänavat pidi kuni poolsaare otsa juures keerab teeharu paremale ja viitab „telkimine“. Sealt saab edasi jalutada poolsaare tippu.

Ligipääs

• Viidastatud või tähistatud
  • Ainult jalgsi

Koordinaadid

Hinnangud

Globetrotter045

Juminda peninsula

A very quiet corner of the Lahemaa National Park. Still this peninsula has some interesting sights : the big Majakivi boulder, the old Soviet submarine base, a lighthouse and a WO II war monument...

M K

Memorial od II WW naval battle

The full story behind this place is known only to II WW history fans, however you should know that in the waters around the cape about 25,000 people (both soldiers and civilians) died in August 1941...

Натали В

Ни кто не забыт, ни что не забыто.

Место трагедии, которая произошла в августе 1941г. в море не далеко от этого места. Рядом есть два оборудованых места для пикников.